Feeler na gali, Biga-on pa gyud. = ))
Friday, May 22, 2009

Ka-FEELER baya ani niya oist. Mura'g korek! This is I can say about that, 'di mo magkadayon oi! I'm not saying this because I'm jealous. I'm just saying this 'cause I like too. And hell yeah!, 'di sad ka niya panguyaban oi! That face and attitude? Magustuhan niya? Hell no! Duh! Ako ra ni gisulti kay motaas gyud ning akong temper basta ikaw na ang hisgutan.

And By The Way, Nindot kay ka'g username sa fs aist, mura man gali'g dili naka V.   Mura na gali'g dili V, haskang biga-ona pa gyud.  Pariha lang gyud ka sa imo kabarkada, mga biga-on. Sa tanang imong nagustuhang lalake, wala gyud nila ang nipatol nimo  kay ikaw tawhana ka, haskang biga-ona sad intawn oi.



Is this a rant? Oww, Sorry ha? (sarcacism)

Labels:


1 Person(s) Love Me.
hello;stranger
Welcome to my blog. No spamming or vulgarising the tagboard. If you have something mean to say here, go repeat it fifty thousand times in front of a mirror :).

Respect me & my blog and I'll respect you.

lalalala~
♥ Saranghae, your smile brighter than blue sky, your soft gentle touch, from your lovely smile to your loving heart, Saranghae, Saranghae.. :]



Persons Loves Me
Person(s) is/are Currently Viewing This Blog

speak;up
flashbacks;
So Effin Tired! o_0
Oh Yeah! Aha! Aha! = ))
BOYS OVER FLOWERS.♥
TV 1100 CHiNA PHONE.♥
REAL LiFE CLOSE FRiENDS-♥
WEiRD. o_0
Graduation Day..♥
BhabieJhoice-xoxo.net 1rst Contest
♥..Bhabiejhoice-xoxo.net 1rst Contest..♥
UNUPDATED-♥
http://nahzbate.blogspot.com