NAKiLiG NA NAGSiSi.
Wednesday, March 4, 2009

Nakilig ko kay nagkasugat mi ni Mr. 5-7.

Date: Tuesday-3/3/09-Afternoon-12:00 past. (I'll always remember that.)

Ato kay, ni-adto mi ni Vanessa C. sa PTCA kay mag-CR man siya (Naa may CR sa PTCA gud). Ato, after niya nag-CR, kay nigawas na mi sa PTCA, gitiming pud, naa na pud dapit sila Jecho sa PTCA naglakaw padulong pa gud gawas sa gate kay naay adtu-on or something. Ang ako rang nabantayan kay si Marvin W., wa ko kabantay niya. Before that na nakabantay ko nila, amo gibadlong ang bata nga nikatkat sa punu-an sa tambis na para amo rata sa Vi-EMERALD. Then ato dayon, nakabantay ko og si Vanessa C. nila. Nagduwa2x pa kuno siya sa fence sa Gabaldon Building. Mura baya'g correct. Ato dayon, katong nagdali mi og lakaw ni V., Naa bitaw nay nitawag nako og "Nash" ba to, feel ko, si Marvin ang gatawag. Wa lang ko nilingi. hehe! Ato dayon kay paliko na ta mi ba, nisugat bitaw na siya namo ni V., ingon dayon siya, "Naa na ko YM.", wa lang ko nitubag. Padayon mi niliko, then ingon dayon sya "Bahala ka!", ingon dayon ko "Bahala pud ka." (Pabulong lang). Dira ko nagsisi. Maypa nitubag ko ato. HASZUL! Sosz..

The next day,

Katong pagka-udto gihapon, nagkasugat na pud mi, naa bitaw nay ni-ingon nga "Mao na sya'y Nahz.". Wa lang ko nilingi kay kabalo na man ko sila to Jecho og iyang dabarkadz. Padayon nalang ko'g lakaw kuyog si Czar og padayon ko'g answer sa Suduku. hehehe. Mayta wa to siya naglagot nako kay tungod wa ko nitagad niya. :D

Labels: ,


0 Person(s) Love Me.
hello;stranger
Welcome to my blog. No spamming or vulgarising the tagboard. If you have something mean to say here, go repeat it fifty thousand times in front of a mirror :).

Respect me & my blog and I'll respect you.

lalalala~
♥ Saranghae, your smile brighter than blue sky, your soft gentle touch, from your lovely smile to your loving heart, Saranghae, Saranghae.. :]



Persons Loves Me
Person(s) is/are Currently Viewing This Blog

speak;up
flashbacks;
MOCKNAT && 4TH PER. TEST.
TiRiNG DAY NGA PERO HAPPY DAY NAMAN. :3
i MiSS HiM NA!!!! :((
GSP PRE-CAMP. <3
:(( I DiDN'T SAW HiM!! 2 DAYS NA NGA EHH!! :((
HASZULA!!!!
WHATTA CHISMAX!!!
iM NOT REALLY BUT KiND OF NAKiLiG. <3
WHAT A FUN && WONDERFUL DAY!!
HAPPY na NAKiLiG na NA SAD GAMAY nga WA KO KASABOT...
http://nahzbate.blogspot.com