MOCKNAT && 4TH PER. TEST.
Saturday, February 28, 2009

2/27/09

MockNAT and 4th Periodical Test is here.

Good Happenings:

Katong padulong nako gawas sa tricycle kay para mo-adto sa school, nakit-an nako si Jecho and at the same time, nakit-an pud ko niya. Parang nag-Eye to Eye Contact mi. Naa siya ato sa pikas side sa street, ako, naa pud sa opposite side. I was surprised that time. Wa na ko kabalo unsa ako buhaton sunod na niduko nalang gud ko. Samot pa gyud, naa ako mother. Wa pa kay siya kalakaw with his fretz ato, nya nagkasugat gyud mi ato kay nilabang naman mi with my mother. Mejo na-ano that time, nagkaguot katong paglabang namo. Nya naa pa gyu'y trisikad nisamok/ni-ali. So, karon, mao ni siya, atubangan niya ang trisikad nga nagkilid, then sa pikas kilid sa trisikad kay ako. Kilig ako dun 2daMAX! Wa lang mi nag-talk2x. Malas pero okay na rin yun.


While waiting na makasud mi sa Gabaldon Building ba, I was studying sa HKS. Then, nag-atubang ko sa front sa Gabaldon Building. Then naa man si Jonnabele ato ba, ni-ingon bitaw siya nga, "Nahz awa, Si Jecho si'g tan-aw diri." Wa lang ko ni lingi, ingon na pud siya, "Tan-awa Nahz, nilingi na pud.", "Lingi Nahz!" Pero wa jud ko nilingi kay ma-uwaw ko. Ingon dayon si Jonnabele, "Awa Nahz, nilabangan na hinoon. Nilingi palang ka.", Pag ingon niya na nilabang na, dira ra ko nilingi. Kwanggolon kay ko sa? Maygali kabalo ko. Wakokok. :P


Bad Happenings:

Katong nagtest na mi ba, Katong naa na ko sa last test, kay nilabad bitaw na ako ulo gamay. Wa koy mabuhat kundi nipadayon nalang. Kaingon man gali nako, ako na ang last na mahuman. Gikapoy gyud ko. Instead na gipatulog mi, wa nalang tawn ko natulog. Wakokok. Kwanggolon ma pud ko sa? Wakokok.

Other Happenings:

Katong namuhi na mi, kami mga girls sa amo section ang gipalimpyo sa room. Ang2x man ang lain section among palimpyuhon. Ato, gisugo dayon mi ni Ms. Jayme na kwaon ang mga Answer Sheets sa among mga classmates. Then after that, gisugo na pud mi para ingnon ang mga teachers sa Gr. 6 na, kwaon ang ilang mga pupils' answer sheets sa envelope na amo gidala. So ayun. Dugay kay mi nahuman. Pero dili kaayo dugay kay ang uban nga teachers kay nanguli naman. 6:00 PM past nami naka-uli. Kami nalang gu'ng Claire, Arby, og Anjelu ang nahabilin na pupils ni Ms. Jayme. Mao ra to. :D


That's all. :3

Labels: ,


0 Person(s) Love Me.
hello;stranger
Welcome to my blog. No spamming or vulgarising the tagboard. If you have something mean to say here, go repeat it fifty thousand times in front of a mirror :).

Respect me & my blog and I'll respect you.

lalalala~
♥ Saranghae, your smile brighter than blue sky, your soft gentle touch, from your lovely smile to your loving heart, Saranghae, Saranghae.. :]



Persons Loves Me
Person(s) is/are Currently Viewing This Blog

speak;up
flashbacks;
TiRiNG DAY NGA PERO HAPPY DAY NAMAN. :3
i MiSS HiM NA!!!! :((
GSP PRE-CAMP. <3
:(( I DiDN'T SAW HiM!! 2 DAYS NA NGA EHH!! :((
HASZULA!!!!
WHATTA CHISMAX!!!
iM NOT REALLY BUT KiND OF NAKiLiG. <3
WHAT A FUN && WONDERFUL DAY!!
HAPPY na NAKiLiG na NA SAD GAMAY nga WA KO KASABOT...
WHATTA???? @-)
http://nahzbate.blogspot.com