WHAT A FUN && WONDERFUL DAY!!
Saturday, January 31, 2009

I HAD FUN WiTH MY GROUP MATES!!
Nalingaw jud ko og dula and work with my group mates. They are fun to be with especially if yah have all of them. Let me tell ya who I'm talking with, sila kay si Cassie, Kiersten, Ariane, Freegie, Diozalie, John Carl, Chelsea, Michelle and Dhissa.
Just today, Saturday, 1/31/09, nagsabot mi sa among grupo nga among himoon among MSEPK project karon sa amo-a. Nisugot man sila, so nangadto sila sa amo-a kuyog ko. Kay pagkabuntag, naa pa man mi Review Class, so sa hapon na sila ni-adto sa amo-a. First gyud ato, while we are waiting for Chelsea, kay nanglimpyo pa man siya sa classroom with her group mates sa cleaning, nagdula sa mi og "Land, Water, Air, Stop and Go!". Then, nahuman naman si Chelsea og limpyo. Ni adto na mi sa amo-a. Timing pa gyud, papa-uli na si Mark, then naa may tricycle ang father ni Mark, then timing, nakit-an mi padulong na adto sa amo-a. So, gipasakay nalang mi sa father ni Mark, wa pa jud bayad, then naghu-ot pa jud mi. Murag dili na kadaog ang father ni Mark namo, pero nakaya man sad. Then na-abot na mi sa amo-a. Nikaon sa mi og lunch. After eating, nagsugod na mi. While waiting for Chelsea and Cassie, kay nag search pa man sila og pictures para sa project, nag-gunting2x mi sa construction paper og shapes. Then, naisipan man nako ato ang cam, so ako gikuha. Nagvideo-video dayon mi. Lingaw ayo mi nagvideo-video. Ang nasa video ra hinoon kay si Freegie, Kiersten, John Carl, Diozalie og Ariane. Wa ko apil kay ako man ang nag video. Ako naman gi start ang pag video ba, ako gi-una si Kiersten, posing-posing pa kuno sya bisag nag video. Mura na hinoo'g feeler siya sa video. Si Freegie, kay grabe kaayo og tawa og si John Carl pud. na timingan pa jud na low battery na ang cam. So, wala nahuman. So, I need to charge it pa for pila pa na ka hours mahuman. After ana, nahuman na man sila Cassie og Chelsea og search, ila na gipaprint, ang tanan namong nabayran ato apil na sa Internet ( naa ra man sila sa internetan ), kay 50 pesos. Katong nagpaprint pa sila Chelsea og Cassie, on the other side, si Diozalie, Ariane, Dhissa og ako kay nag word search mi. Then sila John Carl og Kiersten, kay nag-internet pud pero wala nila nahuman kay nahuman naman si Cassie og Chelsea og paprint. So, namalik na sila sa amo-a, ako ang nagcut sa ilang gipang-print. Then ang uban kay nag word search gihapon. After nako'g pangcut, ila nang gi-designan ang pictures. While they were designing, ako, si Kiersten, Diozalie og Dhissa kay nag "PANTS". Mura gyud mi'g buang ato. Then, pag 3:02 PM, nag snacks mi kay gipanggutom man. After that, ila na gipaste ang nahuman namo. Then, ni stop sa mi, kay nag youtube mi, ang among gi among unang gi youtube kay "Womanizer by Britney Spears". Nalingaw pa jud og balik balik si Kiersten og tan-aw. Yuckzz. Sunod amo na pud gi youtube kay "Happy Tree Friends". Kaingon nako nga pambata, pero yucks ayo pero dili siya bastos. Yucks siya kay kanang na'y dugo-dugo and basta. Yucks ayo, hapit gud naay kasuka sa among mga girls. After ana, ni stop na mi magdula man sila ug Hide and Seek nga Pulis Dunggab. Ako, tan-aw ra ko nila, pero nalingaw man pud ko nila. Panickero ayo si Kiersten kay kung hapit na mahuman ang countdown, mura na'g buang kay wa na kabalo kong asa na motago. Ang pinakadugayang nakabaus kay si John Carl kay dali ra ayo siya madunggab. Ang last na nahago kay si Freegie. Then, after ana, nanguli na sila. Then, that's the end. Lingaw gyud ko nila, grabe gyud ayo mi nangatawa. =))

Labels: ,


0 Person(s) Love Me.
hello;stranger
Welcome to my blog. No spamming or vulgarising the tagboard. If you have something mean to say here, go repeat it fifty thousand times in front of a mirror :).

Respect me & my blog and I'll respect you.

lalalala~
♥ Saranghae, your smile brighter than blue sky, your soft gentle touch, from your lovely smile to your loving heart, Saranghae, Saranghae.. :]



Persons Loves Me
Person(s) is/are Currently Viewing This Blog

speak;up
flashbacks;
HAPPY na NAKiLiG na NA SAD GAMAY nga WA KO KASABOT...
WHATTA???? @-)
PiC! PiC! PiC!
BACK TO SCHOOL NA!!!
iNACTiVE!!!
TS CONFE!! SO FUN!!
EMOTiONAL.. ♥
BAD TRiP!!
NANDiTO NA AKO SA LEYTE!!
WE WON!!
http://nahzbate.blogspot.com